Actualitzat 17/11/2017 18:47

El Govern espanyol veu una "reivindicació justa" la concentració extremenya per a un tren digne

El ministre de Foment, Íñigo de la Serna
EUROPA PRESS

BARCELONA 17 nov. (EUROPA PRESS) -

El ministre de Foment, Íñigo de la Serna, ha considerat una "reivindicació justa" la concentració que s'ha convocat aquest dissabte a Madrid per reclamar un tren digne a Extremadura.

"La situació del ferrocarril a Extremadura no és conforme al segle XXI", ha dit el ministre en declaracions als mitjans a Barcelona, si bé ha destacat que el Govern central està impulsant el tren a Extremadura per revertir aquesta situació, tant en trànsit de passatgers com de mercaderies.

"És una situació que mereix que les administracions prestin màxima atenció. El Govern està absolutament bolcat", ha afirmat, i ha afegit que l'Executiu central ha ofert mitjans addicionals de transport perquè els extremenys es puguin desplaçar a la concentració a Madrid.

Contingut patrocinat