Actualitzat 30/05/2018 20:04

El Govern diu que el PNB no li ha comunicat "fins al moment" quin serà el seu posicionament en la moció de censura

El lehendakari, Iñigo Urkullu
EUROPA PRESS

MADRID 30 maig (EUROPA PRESS) -

El Govern ha assegurat que el PNB no li ha comunicat "fins al moment" quin serà el sentit del seu vot en la moció de censura que ha presentat el PSOE contra Mariano Rajoy, segons han informat fonts de Moncloa.

En les últimes hores ha crescut el nerviosisme en les files de l'Executiu i del PP davant la possibilitat que els nacionalistes bascos recolzin aquesta moció de censura, una vegada que ERC i PDeCAT s'han mostrat proclius al fet que tiri endavant.

"El PNB no ens ha comunicat res fins al moment sobre quin serà el seu posicionament", han subratllat aquestes mateixes fonts de l'Executiu de Mariano Rajoy, quan falta menys d'un dia perquè arrenqui al Ple del Congrés el debat sobre la moció de censura.

No obstant això, sí que s'estan produint converses entre el PNB i Moncloa en aquestes últimes hores. I els nacionalistes bascos --que van recolzar fa una setmana els Pressupostos Generals de Rajoy al Congrés-- han traslladat al Govern que no tenen decidit el seu vot en aquesta moció de censura i que s'estan pensant si la recolzen o no.

Contingut patrocinat