Pau Venteo - Europa Press - Arxiu
BARCELONA 1 set. (EUROPA PRESS) -
La portaveu del Govern, Patrícia Plaja, ha afirmat aquest dijous que encara no s'ha decidit si el president de la Generalitat, Pere Aragons, assistir a la manifestació de la Diada organitzada per l'ANC.
En una roda de premsa de presentació dels actes institucionals de la Diada i preguntada per si Aragons i els membres del Govern assistiran a la manifestació, ha contestat que encara no saben si el president hi anir i que els prxims dies prendran la decisió i detallaran l'agenda del cap de l'Executiu.
Plaja ha defensat que "la fora del moviment independentista" es mostra tant en els actes institucionals com en altres accions i mobilitzacions, com la manifestació de l'ANC de cada 11 de setembre, per que ara com ara no s'ha decidit si Aragons hi assistir.