Publicat 25/05/2015 13:45

El Govern crida en una campanya institucional a estar preparats "per fer una Catalunya millor"

El secretario de Comunicación de la Generalitat, Josep Martí
EUROPA PRESS

Rebutja relacionar-la amb el procés sobiranista i l'enfoca a consolidar la recuperació

BARCELONA, 25 maig (EUROPA PRESS) -

La Generalitat ha presentat aquest dilluns una nova campanya institucional que sota el lema 'Preparats' crida els catalans a estar llestos "per fer una Catalunya millor", una tesi que l'executiu català ha desvinculat del procés sobiranista i ha emmarcat en la voluntat de consolidar la recuperació econòmica.

En roda de premsa, el secretari de Comunicació de la Generalitat, Josep Martí, ha subratllat que l'objectiu de la campanya --que s'emetrà per primera vegada aquesta nit en les televisions catalanes-- és donar empenta als ciutadans perquè el camí de la recuperació sigui irreversible, tot i que ha vaticinat que "hi haurà tota mena d'especulacions".

"Qualsevol anàlisi que vagi més enllà d'això --de la sortida de la crisi--, és unà metaanalisi, queda en mans de qui percep la campanya", ha esgrimit, i ha destacat que l'executiu que presideix Artur Mas ha estat molt prudent amb les dades macroeconòmiques però ara ja sí que entén que s'ha canalitzat la sortida de la crisi.

Per aquesta raó, ha apuntat que l'objectiu de la campanya institucional --la primera d'aquestes característiques que fa la Generalitat des del 2009-- és insuflar optimisme a l'"estat d'ànim dels catalans", amb vista a treballar per una Catalunya en què hi hagi més recursos econòmics, es prestin millors serveis, sigui més moderna i tingui més qualitat democràtica.

A l'anunci per a les televisions, una veu en off assegura que "la nova realitat s'acosta carregada d'esperança i renovada d'il·lusió", crida a aconseguir una Catalunya amb més recursos i millors serveis, i remarcar que els catalans poden aconseguir els reptes que es proposin i han superat molts obstacles.

"Preparats per a una Catalunya millor. Fem-ho", diu l'anunci, avançat el lema que protagonitzarà la part d'aquesta campanya destinada als mitjans de comunicació escrits i als cartells i tanques publicitàries que es puguin instal·lar.

1.355.000 EUROS

Martí ha detallat el cost de la campanya institucional, que puja a prop de 1.355.000 euros, 60.000 per a la producció de la mateixa --als quals cal afegir l'IVA-- i 1.295.000 euros per a la contractació d'espais de publicitat en els mitjans de comunicació.

Ha comparat aquestes xifres amb les de l'última campanya d'aquestes característiques feta per la Generalitat --desenvolupada el 2009 pel govern tripartit sota el lema 'Som-hi'--, la producció de la qual va costar 318.000 euros, mentre que la inversió en publicitat ha estat de 2.300.000 euros.

La campanya durarà sis setmanes --la proximitat de les eleccions catalanes impedeix que vagi més enllà--, tot i que des de l'executiu es preveu que el Govern que sorgeixi de les urnes pugui seguir utilitzant-la després del 27 de setembre si ho considera convenient.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés