Actualitzat 14/10/2021 12:22

El Govern central i el PP arriben a un acord per renovar el TC, el Tribunal de Comptes i el Defensor del Poble

Archivo - Arxiu - Imatge de recurs de l'hemicicle del Congrés dels Diputats
EUROPA PRESS/E. Parra. POOL - Europa Press

MADRID, 14 oct. (EUROPA PRESS) -

El Govern central i el PP han arribat a un acord que permetrà renovar el Tribunal Constitucional, el Tribunal de Comptes, el Defensor del Poble i l'Agència de Protecció de Dades, segons han informat totes dues parts.

"Després de les converses entre el ministre de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica, Félix Bolaños, i el secretari general del PP, Teodoro García Egea, aquest matí, el Partit Socialista i el Partit Popular han tancat un acord que permetrà la renovació del Tribunal Constitucional, el Tribunal de Comptes, el Defensor del Poble i l'Agència de Protecció de Dades", han assenyalat fonts de l'executiu.

La renovació d'aquests òrgans es durà a terme en una sessió plenària que se celebrarà previsiblement la setmana del 25 d'octubre tant al Congrés dels Diputats com al Senat, han afegit les mateixes fonts.

Les persones que formaran part d'aquests òrgans en la nova etapa seran de reconegut prestigi i de consens i es donaran a conèixer en els pròxims dies.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2023 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés