Publicat 21/09/2022 13:46

El Govern central no veu "adequat" vincular el trasps de Rodalies amb les obres de La Sagrera

Archivo - Obres de l'estació de La Sagrera
David Zorrakino - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 21 set. (EUROPA PRESS) -

El secretari general d'Infraestructures, Xavier Flores, ha assegurat que no és "adequat" vincular el trasps de Rodalies a la Generalitat amb les obres que s'estan fent a l'estació de La Sagrera de Barcelona.

Ha apuntat que "posar com a raó una cosa que coneixes, saps i que s'ha treballat conjuntament per definir" no és adequat i ha destacat que totes les administracions estaven d'acord que el tall de l'R2 fins al desembre és l'única solució tcnica possible, en una entrevista aquest dimecres a Catalunya Rdio recollida per Europa Press.

Ha recordat que el tall estava planificat i que durant dos anys s'han fet els treballs previs, que han involucrat totes les administracions: "Si haguéssim tingut una altra opció, ho hauríem fet".

Ha reiterat les disculpes del Govern central amb els usuaris afectats i ha lamentat que malgrat les campanyes de comunicació prvies, "fins que no arriba el moment, la gent no s'ho acaba de creure o no ho acaba de visualitzar".

Sobre el possible trasps complet de Rodalies, ha explicat que s'est negociant el trasps de la titularitat i el contracte programa amb Renfe per prestar el servei i que si no es pot arribar a un acord en aquest punt, "difícilment" es podr negociar una part de més gran.

Contingut patrocinat