Actualitzat 17/12/2013 22:09

El Govern de Catalunya exigeix a Montoro "un altre to" i que eviti dir que l'Estat és qui paga a Catalunya

El conseller Francesc Homs, tras el Consell Executiu
EUROPA PRESS

BARCELONA 12 nov. (EUROPA PRESS) -

El conseller de Presidència de la Generalitat, Francesc Homs, ha exigit aquest dimarts al ministre d'Hisenda, Cristóbal Montoro, que utilitzi "un altre to" i eviti afirmacions com que és l'Estat qui paga a Catalunya perquè no pot acudir als mercats.

En roda de premsa després del Consell Executiu, s'ha pronunciat així després de preguntar-li si comparteix les paraules de Montoro que Catalunya serà qui traurà a la resta d'Espanya de la crisi: "Si és evident que Catalunya tira del carro, es podria estalviar declaracions com que es paga gràcies a ells".

"És com pensar-se que els diners són seus. No són seus ni de la Generalitat, són dels ciutadans que paguen impostos", ha sentenciat Homs, per la qual cosa li ha demanat un to acord amb aquesta situació.

Contingut patrocinat