Publicat 20/02/2024 15:38

Gortázar (CaixaBank) exposa els resultats i el dividend al Comit Consultiu d'accionistes

El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, amb el Comit Consultiu d'accionistes de l'entitat
CAIXABANK

BARCELONA 20 febr. (EUROPA PRESS) -

El conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, s'ha reunit amb el Comit Consultiu d'accionistes, davant el qual ha exposat els resultats de l'entitat del 2023 i la política de dividends, ha informat el banc en un comunicat aquest dimarts.

En l'anlisi de l'exercici 2023, Gortázar ha assegurat que ha estat un "any excellent en termes d'activitat comercial, qualitat creditícia i fortalesa financera".

Ha posat en valor que l'entitat va concedir més de 280.000 operacions de finanament a empreses i més de 80.000 noves hipoteques, i que va gestionar més de 30.000 refinanaments, novacions i adhesions al Codi de Bones Prctiques.

El conseller delegat ha subratllat la intenció d'executar un tercer programa de recompra d'accions el 2024, que est pendent de ser aprovat per part del supervisor.

Els membres del Comit Consultiu --que representen la base accionarial del banc-- també s'han reunit amb el director financer, Javier Pano, i la directora general de MicroBank, Cristina González.