Publicat 30/10/2014 13:44

Google, Twitter, Facebook i Amazon analitzaran les novetats en aplicacions al BDigital Apps

BARCELONA, 30 oct. (EUROPA PRESS) -

Ponents de Google, Twitter, Facebook i Amazon analitzaran en la V edició del BDigital Apps, que es farà els dies 11 i 12 de novembre al CosmoCaixa de Barcelona, les últimes novetats i tendències a nivell global en el sector de les aplicacions mòbils, i mostraran noves eines per ser més àgils i competitius.

El BDigital Apps és un dels congressos més rellevants sobre estratègies de mobilitat i aplicacions mòbils a Espanya, i l'esdeveniment tindrà grans líders internacionals, però també start-ups i pimes, com Instabeat, RiderState, Pangea Reality, PlayfulBet i Viuing, ha informat l'organització en un comunicat aquest dijous.

Twitter mostrarà nous desenvolupaments per als seus dispositius, mentre que Facebook donarà a conèixer opcions de segmentació i mesurament en mòbil, i inclourà una sessió pràctica sobre com monetitzar el tràfic d'aplicacions iOS i Andoid a través d'Audiencie Network de Facebook.

Amazon explicarà els diferents models de compres en aplicacions i posarà exemples de quins funcionen millor basant-se en dades reals, i l'últim dia del congrés Google analitzarà els factors que han mogut la indústria en els últims mesos i aportarà la seva visió sobre les grans tendències per al 2015.

A més, representants de BP Espanya, Lavinia My Taxi i Openshopen mostraran casos d'èxit de l'aplicació de solucions tecnològiques en diferents fases del procés de compra, per donar resposta a oportunitats de negoci detectades per les seves companyies.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés