BARCELONA 13 oct. (EUROPA PRESS) -
Glovo ha integrat a través del 'marketplace' de productes frescos Kibus 17 mercats municipals d'Espanya amb més de 2.500 referncies de productes frescos i de proximitat.
La plataforma de repartiment ha explicat en un comunicat aquest dijous que els usuaris podran adquirir carn, peix, fruita, verdura,
pa, embotit, entre d'altres, que rebran en uns 30 minuts de mitjana.
Entre els mercats hi ha el Mercado de Chamartín, el Mercado de la Cebada i el Mercado de Santa María de la Cabeza a Madrid; el Mercado El Fontán a Oviedo; el Mercado de la Ribera a Bilbao, el Mercado de la Magdalena a Ferrol i el Mercado de la Plaza de Lugo a la Corunya, entre d'altres.
El director de Q-commerce de Glovo a Espanya, Borja Olazabal, ha explicat que totes dues entitats pretenen "dinamitzar l'activitat del comer local i oferir-li un canal de venda extra".
El gerent de Kibus, Edu Sanjurjo, ha dit que aquesta aliana és un pas més en el seu objectiu d'"acostar els millors productes frescos i de temporada dels mercats" a la cuina dels consumidors.