SOM CATALUNYA, SOMOS ESPAÑA
BARCELONA 10 oct. (EUROPA PRESS) -
La presidenta del Parlament, Núria De Gispert, també rebrà aquest dijous representants de la plataforma 'Som Catalunya, somos España', que organitza la concentració a Barcelona aquest dissabte 12 d'octubre amb motiu del Dia de la Hispanitat.
De Gispert es reunirà amb ells al seu despatx del Parlament en acabar el ple d'aquest dijous, hores després que la plataforma s'entrevisti també en la Cambra catalana amb el president de la Generalitat, Artur Mas, i amb diversos grups parlamentaris.
Mas havia mostrat aquest dimecres la seva disposició a rebre aquesta plataforma si s'ho demanaven: "Si em volen veure, que m'ho demanin, perquè no em consta que ho hagin fet. No tinc inconvenient a rebre els qui em demanen audiència", ha recalcat al ple del Parlament en resposta a la líder del PP català, Alícia Sánchez-Camacho.