Publicat 02/05/2016 14:33

La Generalitat recopilarà i solucionarà traves de l'administració a l'activitat econòmica

BARCELONA 2 maig (EUROPA PRESS) -

La Generalitat ha engegat un mecanisme per recopilar i solucionar traves de l'administració a l'activitat econòmica a través de reclamacions que podran remetre 'on line' els ciutadans, empreses, professionals i entitats que ho desitgin, accedint a un formulari a la web de la Conselleria d'Economia o en Canal Empresa.

Aquest servei estava previst per la Llei 16/2015 de simplificació de l'activitat administrativa de la Generalitat i els governs locals de Catalunya i impuls de l'activitat econòmica, ha informat aquest dilluns el Govern en un comunicat.

L'administració competent haurà de donar resposta a les reclamacions en un màxim de 30 dies, i la seva anàlisi pot arribar a comportar la proposta de modificació de normes, ha indicat la Conselleria de Vicepresidència i d'Economia i Hisenda.

Contingut patrocinat