BARCELONA, 25 abr. (EUROPA PRESS) -
L'Agència Catalana de Turisme (ACT) ha organitzat tres tallers a Washington, Nova York (Estats Units) i Toronto (Canadà) per promocionar el turisme cultural de Catalunya en aquests països.
En un comunicat aquest dimecres, l'ACT ha informat que un total de 20 empreses s'ha reunit amb 200 operadors turístics per promocionar i comercialitzar l'oferta catalana de turisme cultural.
El director de l'ACT, Xavier Espasa, ha explicat en el taller organitzat a Nova York que "els Estats Units és el mercat que el 2017 més va créixer en despesa a nivell percentual i que es va situar com el primer mercat en la despesa diària per turista".
Espasa ha detallat que l'ACT ha volgut apostar per aquest mercat perquè "aporta un turisme de qualitat que busca gaudir d'experiències notòries molt vinculades a la cultura i a la gastronomia", i ha assenyalat que la millora de la connectivitat aèria amb els Estats Units i l'obertura de nou vols ha contribuït a impulsar-lo.
Aquests tallers formen part de les diverses actuacions que l'agència ha organitzat aquest 2018 al voltant del món per promocionar l'Any del Turisme Cultural i es repetiran a Austràlia i Nova Zelanda al novembre.