Publicat 9/7/2020 16:24:35 +02:00CET

La Generalitat presenta una campanya per promoure els ports de cara al turisme de proximitat

BARCELONA, 9 jul. (EUROPA PRESS) -

L'empresa pública Ports de la Generalitat ha presentat una campanya promocional amb l'eslògan 'Viu els ports' adreçada al turisme de proximitat i que mostra els ports com instal·lacions preparades, obertes, segures, sense massificació i idònies per a l'estiu i la tardor amb una "àmplia" oferta d'activitats.

En un comunicat aquest dijous, la companyia ha explicat que ha establert una línia estratègica per potenciar els ports des de tres eixos, el primer dels quals és l'adaptació de les infraestructures portuàries al canvi climàtic.

Els altres dos són l'establiment de mesures econòmiques per pal·liar els efectes econòmics de la crisi sanitària en usuaris, gestors i agents portuaris, i la promoció per donar suport a l'activitat portuària.

La campanya es compon d'un vídeo, bàners, anuncis, creativitats i ports i es difondrà durant un mes entre els mitjans de comunicació generalistes i especialitzats, plataformes turístiques i nàutiques i xarxes socials.

L'activitat dels 45 ports que gestiona la Generalitat, que no inclou els ports de Barcelona i Tarragona, genera una facturació de 992 milions d'euros anuals i 9.135 llocs de treball entre directes, indirectes i induïts.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés