GIRONA, 29 juny (EUROPA PRESS) -
El conseller de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat, Dami Calvet, ha presentat aquest dilluns la Campanya de Dinamització del Turisme de Proximitat a la Costa Brava (Girona) que impulsa juntament amb Sarfa/Moventis.
La campanya pretén fomentar la mobilitat en transport públic, el turisme de proximitat i la marca Costa Brava dins de Catalunya, i una flota de 20 autobusos de Moventis recorreran la comunitat amb el missatge 'T'esperem amb illusió. Vine a la Costa Brava' amb imatges icniques dels municipis gironins de la campanya, ha informat el Govern en un comunicat.
I és que la campanya compta amb el suport del Patronat de Turisme de la Costa Brava i una vintena de municipis: Cadaqués, Calonge, Castell-Platja d'Aro, Castelló d'Empúries-Empuriabrava, Port de la Selva, l'Escala, Llan, Lloret de Mar, Palafrugell, Palamós, Pals, Roses, Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d'Aro, Torroella de Montgrí-l'Estartit, Tossa de Mar, Girona, la Bisbal d'Empord i Figueres.
El conseller ha destacat que amb aquesta campanya es fa una crida al turisme local: "Tots som a punt per rebre aquests turistes. Els ajuntaments com a destinataris, la Generalitat com a garant de la mobilitat i els ports també, de cara al turisme nutic i esportiu. Tot aix ajuda a reactivar Catalunya".
Calvet ha recordat que el 2019 es va consolidar el turisme de creuers amb més de 50.000 creueristes i 50 escales que van tenir un impacte superior als quatre milions d'euros: "Les xifres d'aquest any no seran bones, per aix no vol dir que cedim i no treballem. Ens preparem per a l'any vinent, quan organitzarem a la Costa Brava la conferncia Med Cruise".