Publicat 24/02/2016 14:46CET

La Generalitat llança una app amb informació turística de Catalunya

La Generalitat lanza una 'app' con toda la información turística de Catalunya
EUROPA PRESS

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 24 febr. (EUROPA PRESS) -

La Generalitat ha llançat aquest dimecres l'aplicació mòbil 'Visit Catalonia', que posa a disposició dels usuaris tota la informació de la base de dades centralitzada de l'Agència Catalana de Turisme (ACT), amb gairebé 20.000 registres, en sis idiomes: català, castellà, anglès, francès, alemany i rus.

L'app, presentada en roda de premsa al Mobile World Congress ([MWC]) al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, funciona com una plataforma en línia, de manera ofereix informació permanentment actualitzada per planificar un viatge a Catalunya sense necessitat de descarregar noves versions de l'aplicació.

Aglutina informació sobre allotjaments, restaurants, oficines de turisme, monuments, museus, espais naturals, platges, estacions d'esquí, espais de reunions, guies dels destins turístics, agenda anual d'esdeveniments, festes i tradicions, i consells pràctics.

Neix amb més de 13.000 fitxes d'informació turística, més de 40 vídeos, més de 6.000 imatges i més de 50 publicacions en pdf, i en el futur preveu oferir la possibilitat d'accedir a descomptes, gestionar reserves i comprar entrades a través de l'app.

De moment, abans de maig permetrà crear un diari de viatge multimèdia que es podrà compartir en les xarxes socials, incorporarà nous vídeos i imatges, sumarà traduccions i farà enquestes.

'Visit Catalonia', gratuïta i ja disponible per a Android i IOS i en el web 'visit.catalunya.com', facilita trobar punts d'interès pròxims mitjançant geolocalització, i també dóna accés a les xarxes socials de Turisme de Catalunya.

CONEIXEMENT DE L'USUARI I ADAPTACIÓ

Aquesta eina permetrà a la Generalitat recopilar dades estadístiques sobre els usuaris, com de quins països procedeixen o quines informacions consulten més, per adaptar les estratègies turístiques als seus perfils i preferències.

El conseller d'Empresa, Jordi Baiget, ha afirmat: "Volem satisfer les necessitats de la gent que ve, que han estat més de 21 milions de turistes el 2015, dels quals 17,5 eren de fora, i volem seguir com a potència".

"Si no estem presents a l'entorn de relació diari de milers de persones, no estarem", ha defensat, i ha confiat que la iniciativa sigui útil i un èxit.

Ha incidit que permet a Catalunya tenir una oferta que s'adeqüi als gustos, demandes i preferències dels usuaris a través d'una "eina flexible i que s'adapta a cada usuari".

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés