BARCELONA 21 juny (EUROPA PRESS) -
La vicepresidenta del Govern i també consellera de Governació i Relacions Institucionals, Joana Ortega, ha assegurat que Catalunya té un model propi de reforma de l'administració, i ha afegit que no se sent al·ludida per l'informe del Govern espanyol presentat aquest divendres després del consell de ministres.
"Qui realment té un gran treball de reducció i racionalització de la seva administració és el Govern de l'Estat", ha assegurat Ortega aquest divendres en un comunicat, i ha afegit que l'Estat envaeix normativament matèries sobre les quals la Generalitat té competència plena.
Alhora, ha defensat que el Govern ha aprovat lleis de simplificació, agilitació i modernització de l'administració, i alhora ha impulsat la reforma del món local a través de la pròxima llei de governs locals.