Publicat 26/07/2019 12:49

La Generalitat demana a Iberia que informi de les mesures que ha pres davant la vaga del cap de setmana

T1 del Aeropuerto de Barcelona
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 26 jul. (EUROPA PRESS) -

L'Agncia Catalana del Consum (ACC) de la Conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat ha notificat un requeriment informatiu a Iberia en relació amb la vaga que hi ha prevista aquest cap de setmana, 27 i 28 de juliol, a l'Aeroport de Barcelona-El Prat.

L'ACC ha requerit informació sobre els vols que hi ha programats i el nombre total de passatgers i la identificació d'altres companyies de transport aeri a les quals Iberia dona algun tipus de servei, ha informat la Generalitat aquest divendres en un comunicat.

L'administració ha sollicitat informació sobre els canals i les vies de comunicació amb les quals tenen previst comunicar-se amb els passatgers potencialment afectats per les possibles incidncies o canvis en els vols.

A més, del 22 de juliol fins al 4 d'agost l'ACC est duent a terme diverses accions per informar els consumidors sobre els seus drets de vaga en cas de patir qualsevol incidncia relacionada amb un vol.

L'ens informa als usuaris dels seus drets en cas de retard, cancellació o incidncies amb l'equipatge facturat des de les pantalles de l'Aeroport Josep Taradellas Barcelona-El Prat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés