Publicat 26/7/2019 12:49:04 +02:00CET

La Generalitat demana a Iberia que informi de les mesures que ha pres davant la vaga del cap de setmana

T1 del Aeropuerto de Barcelona
EUROPA PRESS - Archivo

BARCELONA, 26 jul. (EUROPA PRESS) -

L'Agència Catalana del Consum (ACC) de la Conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat ha notificat un requeriment informatiu a Iberia en relació amb la vaga que hi ha prevista aquest cap de setmana, 27 i 28 de juliol, a l'Aeroport de Barcelona-El Prat.

L'ACC ha requerit informació sobre els vols que hi ha programats i el nombre total de passatgers i la identificació d'altres companyies de transport aeri a les quals Iberia dona algun tipus de servei, ha informat la Generalitat aquest divendres en un comunicat.

L'administració ha sol·licitat informació sobre els canals i les vies de comunicació amb les quals tenen previst comunicar-se amb els passatgers potencialment afectats per les possibles incidències o canvis en els vols.

A més, del 22 de juliol fins al 4 d'agost l'ACC està duent a terme diverses accions per informar els consumidors sobre els seus drets de vaga en cas de patir qualsevol incidència relacionada amb un vol.

L'ens informa als usuaris dels seus drets en cas de retard, cancel·lació o incidències amb l'equipatge facturat des de les pantalles de l'Aeroport Josep Taradellas Barcelona-El Prat.

el més llegit

  1. 1

    Coronavirus.- El Govern posa a disposició recursos educatius de l'Institut Obert de Catalunya

  2. 2

    L'Hospitalet (Barcelona) distribueix test ràpids de Covid-19 i rep material sanitari

  3. 3

    La Guàrdia Urbana ret homenatge als treballadors dels mercats de Barcelona

  4. 4

    Coronavirus.- La residència de gent gran de Capellades (Barcelona) registra 24 morts

  5. 5

    Catalunya suma 2.637 morts amb coronavirus (129 més) i 1.298 nous casos, fins el 26.032