BARCELONA, 2 abr. (EUROPA PRESS) -
La Generalitat ha creat una plataforma de venda de viatges combinats a través d'internet, de manera que es converteix en la primera administració pública d'Europa a impulsar una eina d'aquestes característiques, que permet fer tot el procés de compra de viatges combinats en el mateix portal.
Així ho ha anunciat aquest dimecres el conseller d'Empresa i Feina, Felip Puig, a la inauguració del II Fòrum TurisTIC, un congrés organitzat per Barcelona Digital.
Aquest nou canal, que estarà disponible a partir de divendres a través del portal www.catalunya.com, permetrà la venda de dos tipologies de producte: d'una banda, paquets turístics, és a dir, viatges de més de 24 hores que incloguin una nit, amb transport, allotjament i activitat associada; i per una altra, activitats com ara rutes, tasts gastronòmics o esdeveniments especials.
Puig ha remarcat que l'objectiu no és competir amb els grans distribuïdors, sinó arribar on les agències de viatges catalanes no arriben, i oferir als clients una oferta turística diferencial "difícil d'adquirir en els canals de venda més habituals".
Ha explicat que es prioritzarà l'oferta de turisme d'experiències, que ofereix un valor diferencial als clients, així com els productes del turisme interior de Catalunya, ja que ha assenyalat que és una zona amb un gran potencial turístic amb dificultats per comercialitzar la seva oferta.