TERRASSA (BARCELONA), 29 juny (EUROPA PRESS) -
El conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, Felip Puig, i el secretari general de Cecot, David Garrofré, han signat aquest dilluns un conveni per potenciar la visibilitat i representativitat de les empreses comercials de Catalunya.
L'administració catalana, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania, i Moda de Catalunya (CCAM), atorgarà fins a 40.000 euros per a un pla d'actuacions 2015 que té un pressupost de 108.896,97 euros, segons ha informat la patronal catalana en un comunicat.
Aquesta suma de diners s'usarà per a l'organització de la XIII Jornada del Comerç, tallers formatius sobre xarxes socials, sessions informatives sobre noves tendències en el comerç i sobre les àrees que afecten a la gestió empresarial.
El pla inclou la programació d'actes com el de la promoció i reconeixement de l'excel·lència empresarial en el sector comercial, com la distinció al negoci més dinàmic en el marc de la XXI Nit de l'Empresari de la Cecot.
A més del servei gratuït d'assessorament per als associats i les campanyes sectorials de dinamització del comerç de Terrassa, la CCAM contribuirà amb la difusió de les esmentades accions a través de les xarxes socials, el seu butlletí electrònic i pàgina web.