Publicat 14/10/2021 17:59

El Gastronomic Forum Barcelona presenta més de 50 innovacions

Novetat presentada en el Gastronomic Forum Barcelona
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA 14 oct. (EUROPA PRESS) -

El Gastronomic Forum Barcelona presentar més de 50 innovacions alimentries durant l'edició d'aquest any, que se celebrar al recinte Montjuc de Fira de Barcelona entre el 18 i el 20 d'octubre.

L'eix temtic d'aquesta edició és la sostenibilitat i destaquen els productes gourmet, elaborats amb vocació sostenible i socialment responsables, que s'adapten a les necessitats d'un consumidor cada vegada més conscienciat i informat.

Entre les novetats es podran trobar uns caramels amb l'envs 100% compostable o culleres i canyetes comestibles que aguanten 30 minuts en contacte amb els aliments i després es converteixen en galetes, entre d'altres.

A més a més, també presentar novetats alimentries com una salsa d'oliva líquida, un polvoró de tomquet, vi en llauna o un vermut amb mistela de garnatxa blanca.

L'esdeveniment reunir més de 300 empreses i 100 ponents, entre els quals hi ha 60 xefs que sumen 46 estrelles Michelin, i comptar amb 6.000 metres quadrats d'exposició comercial i 4.000 metres quadrats dedicats a activitats.