Publicat 13/06/2022 11:53

El Gastronomic Forum Barcelona se celebrarà al novembre i reunirà més de 300 empreses

Edició del 2021 del Gastronomic Forum Barcelona
FIRA DE BARCELONA

El Showroom del vi catal comptar amb més de 50 cellers i petits productors

BARCELONA, 13 juny (EUROPA PRESS) -

El Gastronomic Forum Barcelona se celebrar al recinte de Montjuc de Fira de Barcelona del 7 al 9 de novembre, i reunir més de 300 empreses que mostraran novetats i tendncies del món de la gastronomia.

L'objectiu és projectar una visió integral del negoci de la restauració i donar visibilitat al "paper clau" que desenvolupen la promoció del talent professional i la innovació, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat aquest dilluns.

Han confirmat la seva participació Damm, Bidfood - Guzman Gastronomia, Tupinamba, Makro, Collverd, Disalvi, Carnet Gastronomia, Friman, Insulsa Ingredients i Cuinats Jotri, i també hi participaran 70 petits productors de proximitat.

Prodeca també organitzar el Showroom del vi catal amb més de 50 cellers i petits productors, i les empreses alimentries vinculades al moviment Slowfood Barcelona intervindran en el saló a crrec de l'Ajuntament i l'rea Metropolitana de Barcelona.

El codirector del saló Josep Alcaraz ha assegurat que en aquesta edició es reunir tot el sector per "contribuir a impulsar el negoci i la competitivitat i repensar el paper dels professionals".

I el codirector Pep Palau ha afirmat que "l'actual crisi de personal en la restauració suposa alhora una oportunitat per reinventar el sector, ja que est modificant l'economia del restaurant".

També hi haur classes magistrals, sessions temtiques, tastos i presentacions, que tindran com a protagonistes la millora de la competitivitat, la innovació, la sostenibilitat, les tendncies de futur de la gastronomia espanyola i la cuina vegetal.

Contingut patrocinat