Publicat 13/03/2014 14:17

Gas Natural llança una campanya per explicar l'estalvi que suposa aquesta energia

Recursos de facturas de gas y luz (Iberdrola y Gas Natural)
EUROPA PRESS

BARCELONA, 13 març (EUROPA PRESS) -

Gas Natural Distribució ha iniciat aquesta setmana una campanya de publicitat per donar a conèixer l'estalvi que suposa el gas natural davant d'altres energies i la facilitat de la seva instal·lació.

La campanya, difosa en premsa, ràdio, televisió i internet, durarà tot el mes de març i té com a imatge el cuiner i jurat del programa MasterChef, Jordi Cruz, ha informat l'empresa en un comunicat aquest dijous.

Gas Natural Fenosa subministra gas natural a prop de 1.100 municipis d'Espanya i durant el 2014 invertirà 324 milions d'euros per arribar a noves poblacions, domicilis i empreses.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés