MADRID, 29 oct. (EUROPA PRESS) -
Gas Natural Fenosa ha llançat un nou servei que cobreix les factures energètiques dels clients si pateixen situacions inesperades que els impedeixin fer-se càrrec del pagament.
En una nota, la companyia explica que aquest nou producte, anomenat Servei de Protecció de Factures, respon pels rebuts en cas de desocupació, incapacitat temporal o hospitalització, segons la situació laboral de cada client en el moment del sinistre.
La cobertura inclou a més la mort accidental i incapacitat permanent absoluta per accident.
El Servei de Protecció, que té un cost mensual d'1,99 euros, garanteix el pagament de les factures d'energia, això és, les de gas o llum, i altres serveis que l'assegurat tingui contractats amb Gas Natural Serveis amb imports i terminis diferents en funció de les circumstàncies del sinistre, un producte que té un límit màxim de pagament de 1.200 euros.
Per a les cobertures de desocupació, incapacitat temporal i hospitalització, Gas Natural Serveis generarà un bo de consum al client que compensarà el pagament dels rebuts d'energia i serveis que ell degui fins a arribar al capital assegurat.
Per a la resta de cobertures, el beneficiari de la indemnització és el mateix client o en el seu cas els seus hereus, els qui rebran la indemnització una vegada descomptades les possibles factures pendents de pagament.
El Servei de Protecció de Factures està dirigit a clients de Gas Natural Serveis entre els 18 i els 73 anys, i les seves condicions completes poden consultar-se a través del web de la companyia 'gasnaturalfenosa.es'.