Publicat 24/10/2014 11:45

Gas Natural, Easy Jet, Eroski i Vine-privee.com, premiades per la seva atenció al client

MADRID, 24 oct. (EUROPA PRESS) -

Gas Natural, Easy Jet, Eroski i Vine-privee.com han estat algunes de les empreses premiades pel seu servei d'atenció al client en la quarta edició del Certamen dels Líders en Servei, segons ha informat l'organització en un comunicat.

L'acte ha estat inaugurat pel president de l'Associació per al Desenvolupament de l'Experiència de Client (DEC), Jorge Martínez-Arroyo, que ha destacat la importància de treballar en l'experiència que viu el client.

Vine-privee.com, plataforma de vendes 'flaix' per internet, es va emportar els guardons en la categoria venda en línia generalista i en vendes privades, mentre que Gas Natural Fenosa es va fer amb el premi de proveïdor d'energia, i Eroski, a la gran distribució.

També han resultat premiats, Easy Jet en la categoria d'aerolínies, mentre que en electrònica de consum el guardó va recaure en Samsung Electronics Iberia.

L'esdeveniment, patrocinat aquest any per l'empresa global de serveis a l'àrea del Contact Center, Transcom, va comptar amb l'assistència de més de 200 professionals entre els quals es trobaven els màxims responsables de les empreses guardonades, participants i especialistes en el sector de l'atenció al client.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés