BARCELONA 11 març (EUROPA PRESS) -
La consellera de Cultura de la Generalitat, Natlia Garriga, ha assegurat als nominats catalans i de produccions catalanes en els Oscars: "Heu arribat molt lluny i, sobretot, heu emocionat milers de persones davant la gran pantalla".
En una anotació a X recollida per Europa Press, ha subratllat aquest dilluns que ha estat "una nit per reconixer el talent catal en els Oscars i celebrar la qualitat de l'audiovisual", i els ha felicitat per la seva feina.
'La zona de interés' es va imposar en la categoria de millor pellícula internacional, en la qual estava nominada 'La societat de la neu', de J.A. Bayona; 'El chico y la garza', de Hayao Miyazaki, va obtenir el guardó a millor pellícula d'animació, en qu competia 'Robot Dreams', de Pablo Berger, i 'Pobres criaturas' va aconseguir el de millor maquillatge en qu també estaven nominats David Martí, Montse Ribé i Ana López-Puigcerver, de 'La societat de la neu'.