Actualitzat 23/05/2018 13:43

García-Page espera que el Govern "entri en raó" i no prenguin possessió consellers "que no en poden prendre"

Page en un acte de Gas Natural
JUNTA C-LM

CARPIO DE TAJO (TOLEDO), 23 (EUROPA PRESS)

El president de Castella-la Manxa, Emiliano García-Page, ha manifestat que espera que el Govern català "per fi entri en raó" i no prenguin possessió del seu càrrec "consellers que no en poden prendre".

El president castellà-manxec ha fet aquestes manifestacions després que el president de la Generalitat, Quim Torra, hagi decidit ajornar la presa de possessió del seu Executiu.

García-Page, en la seva intervenció en l'acte de col·locació de la primera pedra de la nova planta fotovoltaica de Gas Natural Fenosa Renovables a Carpio de Tajo (Toledo), ha assegurat que a Catalunya "estan passant coses que no passen en cap lloc del món". "Si a mi se m'acut nomenar algú que està a la presó, haig de dimitir", ha afegit.

El president castellà-manxec ha reiterat el seu "convenciment absolut" que el problema independentista a Catalunya "no és cultural ni identitari" sinó "pur egoisme".

"Quan va esclatar la crisi uns han buscat marxar d'Espanya perquè no tenien més remei, altres hauran marxat a l'economia submergida i altres han decidit culpar dels seus problemes la resta dels espanyols, com si no tinguéssim crisis en la resta d'Espanya i, particularment, a la zona centre", ha conclòs.

Contingut patrocinat