BARCELONA, 9 jul. (EUROPA PRESS) -
La Fundació Naturgy ha iniciat aquest dimarts el seminari 'Digitalització. Casos prctics a 7 sectors' dins dels cursos d'estiu de la Universitat de Barcelona (UB), que es se celebren des de l'any 2006.
El seminari analitza els nous desafiaments en matria d'actualització, segons ha afirmat la directora general de la fundació, María Eugenia Coronado, qui ha explicat que "la societat est en canvi constant", per la qual cosa s'ha de pensar de manera rpida i adaptar-se als canvis.
Durant aquest dimarts, 11 ponents experts en l'mbit digital de set empreses capdavanteres de diferents sectors donaran la seva opinió en relació amb els canvis que s'estan donant i la digitalització de cada sector empresarial.
Entre els ponents hi destaquen Mosiri Cabezas, responsable de transformació digital d'Ikea Espanya; Fernando J. García Pardo, d'Amazon Web, o José Manuel García Gavilán, director de clients estratgics de Google Cloud, entre d'altres.
LA DIGITALITZACIÓ, UN ASPECTE FONAMENTAL
El vicerector d'emprenedoria, transferncia i innovació de la UB, Albert Cirera, ha afirmat que la "digitalització és fonamental en la societat", raó per la qual aquest any, segons ha explicat, el curs s'ha orientat cap a aquest aspecte.
El seminari ha volgut centrar-se en la digitalització perqu, com afirmen els seus organitzadors, és un dels "vectors de canvi" en tots els sectors empresarials, i en la societat en general.
Des de la collaboració entre la Fundació Naturgy i la UB s'han volgut centrar en "casos reals que estan succeint" per poder contraposar-los amb l'aspecte més teric o acadmic i així pensar en solucions per als nous desafiaments.