La Fundació Naturgy analitza els nous desafiaments en matèria de digitalització

Publicat 9/7/2019 13:01:44CET
María Eugenia Coronat, directora general de la Fundació Naturgy; i Albert Cirera, vicerector d'Emprenedoria, Transferència i Innovació de la Universitat de Barcelona durant la sessió inaugural.
NATURGY

BARCELONA, 9 jul. (EUROPA PRESS) -

La Fundació Naturgy ha iniciat aquest dimarts el seminari 'Digitalització. Casos pràctics a 7 sectors' dins dels cursos d'estiu de la Universitat de Barcelona (UB), que es se celebren des de l'any 2006.

El seminari analitza els nous desafiaments en matèria d'actualització, segons ha afirmat la directora general de la fundació, María Eugenia Coronado, qui ha explicat que "la societat està en canvi constant", per la qual cosa s'ha de pensar de manera ràpida i adaptar-se als canvis.

Durant aquest dimarts, 11 ponents experts en l'àmbit digital de set empreses capdavanteres de diferents sectors donaran la seva opinió en relació amb els canvis que s'estan donant i la digitalització de cada sector empresarial.

Entre els ponents hi destaquen Mosiri Cabezas, responsable de transformació digital d'Ikea Espanya; Fernando J. García Pardo, d'Amazon Web, o José Manuel García Gavilán, director de clients estratègics de Google Cloud, entre d'altres.

LA DIGITALITZACIÓ, UN ASPECTE FONAMENTAL

El vicerector d'emprenedoria, transferència i innovació de la UB, Albert Cirera, ha afirmat que la "digitalització és fonamental en la societat", raó per la qual aquest any, segons ha explicat, el curs s'ha orientat cap a aquest aspecte.

El seminari ha volgut centrar-se en la digitalització perquè, com afirmen els seus organitzadors, és un dels "vectors de canvi" en tots els sectors empresarials, i en la societat en general.

Des de la col·laboració entre la Fundació Naturgy i la UB s'han volgut centrar en "casos reals que estan succeint" per poder contraposar-los amb l'aspecte més teòric o acadèmic i així pensar en solucions per als nous desafiaments.