BARCELONA, 7 gen. (EUROPA PRESS) -
Freshly Cosmetics ha tancat l'exercici 2018 amb una facturació de quatre milions d'euros, i per al 2019 s'ha marcat l'objectiu d'arribar als nou milions i sumar nous mercats, amb una primera prova a Frana.
El creixement de la marca, que elabora cosmtics totalment lliures de txics, també s'ha tradut en un augment de la plantilla l'any passat, que va passar dels 16 als 50 professionals, i el nombre de referncies s'ha situat en 32, ha informat la 'start-up' aquest dilluns en un comunicat.
Aquest any preveuen llanar set referncies noves i ampliar les línies de capillar, facial i corporal, i dins de les novetats de producte també es inclouran algunes en la línia Freshly Kids, destinada als més petits.
De cara a la seva expansió internacional, Freshly Cosmetics contempla nous mercats, després que el 2018 entrés al Regne Unit i Itlia, on la marca vol reforar la seva estratgia aquest any, i també es troba present a Portugal.
El 2019, la companyia vol ampliar els mercats objectiu i fer una primera prova a Frana, i des de la seva fundació el 2016 ja ha comercialitzat més de 300.000 productes.