BARCELONA, 30 juny (EUROPA PRESS) -
L'expresidenta del Parlament Carme Forcadell creu que l'actual presidenta de la cambra catalana, Laura Borràs, ha de "pensar en el prestigi de la institució" després de ser processada pel presumpte frau en contractes que va dur a terme quan presidia la Institució de les Lletres Catalanes (ILC).
En una entrevista aquest dijous a Ser Catalunya, recollida per Europa Press, i preguntada per si Borràs hauria de dimitir, ha dit que no sap què faria en el seu lloc.
"Crec que té una situació molt difícil i molt complicada. És la presidenta del Parlament, representa la institució que representa a tots els catalans", ha expressat.
Ha afegit que "el Parlament ha de ser una institució exemplar. Ha de tenir tolerància zero amb la corrupció i ha de ser transparent".
Forcadell ha defensat que Borràs ha de donar explicacions convincents sobre el cas, en les seves paraules, per vetllar pel prestigi del Parlament i perquè no hi hagi "cap mena de dubte" sobre el moviment independentista.