BARCELONA 19 febr. (EUROPA PRESS) -
Foment del Treball ha urgit a complir l'objectiu europeu de la interconnexió d'electricitat i gas per "incrementar la competitivitat de la indústria", que es preveu que arribi fins al 15% el 2030, segons ha informat la patronal aquest dilluns en un comunicat.
La presidenta del Fòrum d'Energia de Foment del Treball, Virginia Guinda, ha defensat la importància de complir amb l'objectiu marcat des de la Comissió Europea davant la junta directiva de la patronal Ifiec, que s'encarrega de defensar els interessos de la indústria gran consumidora d'energia.
L'organització presidida per Gay de Montellà ha recalcat que Espanya va "molt endarrerida" per aconseguir la implementació d'aquest obbjectiu, ja que la interconnexió actual permet aconseguir el 5% d'electricitat.