Publicat 23/12/2022 13:27

Foment del Treball incorpora Google España i el Gremi de Restauració de Barcelona

Moment de la trobada entre Foment del Treball i Google España
FOMENT DEL TREBALL

BARCELONA 23 des. (EUROPA PRESS) -

Foment del Treball ha incorporat Google España i el Gremi de Restauració de Barcelona, segons els respectius comunicats de la patronal aquest divendres.

El president de l'organització, Josep Sánchez Llibre, ha explicat que amb el retorn del gremi, es millora "la representació i la capacitat de negociació" del sector amb les administracions públiques.

El president del Gremi, Pere Chias, ha explicat que el retorn "s'ha d'entendre com una aposta decidida" per afrontar els reptes de Barcelona i Catalunya.

D'altra banda, Foment ha assegurat que la incorporació de Google España "beneficiar" totes dues parts, ja que l'empresa tindr un altaveu més gran per parlar amb les diferents forces socials, polítiques i econmiques.

Per la seva banda, la patronal incrementar el seu coneixement del sector tecnolgic amb una empresa capdavantera en digitalització i ciberseguretat.

Contingut patrocinat