Actualitzat 14/07/2013 19:55

Floriano diu que Bárcenas no preocupa el PP i acusa Rubalcaba de "connivència"

Carlos Floriano (PP)
EUROPA PRESS

JEREZ DE LA FRONTERA (CADIS), 14 (EUROPA PRESS)

El vicesecretari general d'Organització i Electoral del Partit Popular, Carlos Floriano, ha afirmat que el que faci l'extresorer del PP Luis Bárcenas no preocupa el PP i ha acusat el secretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, de connivència amb un "presumpte delinqüent" per demanar la dimissió del president del Govern, Mariano Rajoy.

Floriano, ha afirmat que el PP ha fet les coses bé i que no ha cedit a cap intent de xantatge públic o privat en declaracions als periodistes a Jerez de la Frontera (Cadis), després de la filtració de diversos missatges de text enviats per telèfon mòbil suposadament intercanviats entre el president del Govern i l'extresorer del PP entre el 2011 i el 2013.

El dirigent popular ha argumentat que, segons la seva opinió, aquests missatges són la prova material d'un intent de xantatge privat de Bárcenas al president del Govern per tractar de desviar l'atenció de l'opinió pública sobre la seva possible responsabilitat penal i amagar l'origen dels seus diners.

Ha sentenciat que aquest intent de xantatge no ha funcionat i que n'és la prova el fet que Bárcenas és a la presó i entén que, per aquesta raó, ha intentat fer-ho "a la llum pública", però el PP, ha dit, no cedirà mai a cap xantatge ja que no té "absolutament res a amagar", ha insistit.

Alhora, Floriano ha titllat de lamentable que el líder del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, "en la seva desesperació", demani la dimissió, ja que ha considerat que és fer-ho des de la connivència amb les mentides d'un presumpte delinqüent, ha dit.

Ha reiterat que Bárcenas no obtindrà cap resultat amb el que ha considerat un intent de xantatge, perquè amb el PP, "a diferència del que ocorria amb Rubalcaba com a ministre de l'Interior, s'han acabat els policies, els fiscals o els jutges a la carta. Aquí tots estem davant de la llei".

Així, ha recalcat que Bárcenas està a la presó preventiva i que ningú l'ha protegit i ha assegurat que el PP manté "la tranquil·litat de qui no té res que amagar" i ha fet una crida a tots els qui han confiat en el PP a estar tranquils i orgullosos, per l'actuació del seu president.

Contingut patrocinat