MADRID, 22 gen. (EUROPA PRESS) -
El Govern destinarà aquest any 12 milions d'euros del pressupost de la Conselleria d'Empresa i Ocupació a campanyes específiques de promoció turística, fet que suposa un milió i mig més que l'any passat, segons ha explicat aquest dimecres el conseller Felip Puig en roda de premsa a la Fira Internacional de Turisme (Fitur) de Madrid.
El Pla de Màrqueting Turístic del 2014 preveu que es reforci la promoció turística en línia i en aquest marc es preveu que a la primavera es llanci una eina de comercialització de paquets turístics a Internet, gràcies a un acord entre l'Agència Catalana de Turisme i l'associació d'agències de viatges Acav-Ucave.
Alhora, la Generalitat preveu desenvolupar un paquet d'aplicacions per a mòbil, especialment dirigides als viatgers, amb informació pràctica i amb propostes per planificar el seu viatge.
També es portaran a terme altres accions que ja s'han desenvolupat altres anys amb bons resultats, com el Buy Catalonia, una macro trobada comercial que cada dos anys reuneix empreses catalanes amb més de 150 operadors turístics de més de 30 mercats per vendre els seus productes.
Finalment, el Govern serà present en fires internacionals de turisme, com la World Travel Market, la MITT i la ITB, i organitzarà viatges de familiarització per a operadors turístics i premsa de mitjans internacionals.