Publicat 12/01/2018 15:14

La firma d'inversió patrimonial MK Premium s'inicia al mercat del deute hipotecari

BARCELONA 12 gen. (EUROPA PRESS) -

La firma d'inversió patrimonial MK Premium ha engegat una experiència pilot amb l'entrada al mercat del deute hipotecari, mitjançant la compra d'un crèdit amb un col·lateral de dos habitatges i dos locals comercials, situats a la Travesera de Gràcia 136 de Barcelona.

En un comunicat, el soci fundador de la companyia, Daniel Leiva, ha indicat que amb aquesta operació, MK Premium opta per primera vegada a actius procedents del deute hipotecari, que són a subhasta pública.

Després d'aquesta prova pilot, l'estratègia empresarial de MK Premium es completarà amb la compra del deute hipotecari amb col·laterals hotelers i residencials, que requereixin una inversió mínima al voltant dels cinc milions d'euros per compra.

Contingut patrocinat