Publicat 16/03/2014 13:29

La firma de calçat Munic vol desembarcar a 15 països aquest any amb el focus posat a l'Àsia

Preveu tancar l'exercici 2013 amb un repunt del 4% en la facturació

BARCELONA, 16 març (EUROPA PRESS) -

La firma de calçat catalana Munic té com a objectiu desembarcar al voltant d'una quinzena de països aquest any amb el focus posat, especialment, al mercat asiàtic, on preveu obrir dos espais a la Xina, i altres deu a la resta del continent.

En declaracions a Europa Press, el conseller delegat de Munic, Xavier Berneda, ha explicat que el repte passa per una implicació molt forta de la marca Munic: "No venem parells de sabatilles, venem marca".

La firma barcelonina, que a més de calçat també comercialitza altres accessoris esportius i ulleres graduades, va entrar l'any passat al mercat asiàtic amb la seva instal·lació a la Xina, Japó i Corea.

A la Xina s'ha implantat de la mà d'un distribuïdor local i ha obert dues botigues a centres comercials de Xangai i Nanjing, amb un pla de creixement que passa per obrir dos nous punts de venda abans del maig del 2014.

Alhora, al Japó ha entrat amb un distribuïdor local i a través de botigues multimarca de moda, mentre que a Corea té un 'shop in shop' a un centre comercial del centre de Seül.

La firma, que exporta a més de 60 països, és present també al Canadà, els Estats Units, Itàlia, Bèlgica, Holanda, França, Portugal, Alemanya, Àustria, Suïssa, Xile, Ucraïna, Rússia i Kazakhstan, entre d'altres.

A Espanya, suma més de 400 punts de venda multimarca i 11 boutiques pròpies a les principals ciutats, aquest cap de setmana ha obert un espai al centre comercial de Diagonal Mar, i ja ha signat una obertura a Inca (Mallorca): "Estem atents a les oportunitats de negoci i, si ens sorgeix una bona oportunitat, no direm que no".

CREIXEMENT EN LÍNIA

Berneda ha explicat que la firma tancarà l'exercici 2013, que finalitza el març, amb un increment de la facturació del 4% respecte a l'any anterior, de manera que superarà els 31 milions d'euros.

Els països amb més pes a la facturació són Itàlia, Holanda i Bèlgica, si bé ha destacat que la firma ha crescut a Espanya per les botigues pròpies i la venda en línia, que ha arribat el 18% de la facturació, doblant així la xifra de l'any anterior.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés