L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 18 (EUROPA PRESS)
El xef estrella Michelin Nandu Jubany ha tret al mercat la marca de suplements nutricionals gastronòmics À Trois, juntament amb el nutricionista esportiu Toni Solà i els desenvolupadors de negoci Albert Castelló i Ivo Gasulla.
La marca s'ha donat a conèixer aquest dimecres a Alimentària, la fira d'alimentació i begudes que se celebra aquesta setmana juntament amb Hostelco al recinte Gran Via de Fira de Barcelona.
L'objectiu d'À Trois és transcendir del mercat estrictament esportista, i per això els seus productes estaran presents als canals tradicionals, com a gimnasos i botigues especialitzades, però també a supermercats.
En una primera fase, la marca llança una gamma composta per proteïna en pols orgànica, recuperadors vegans ecològics, barretas proteïques ecològiques i gels energètics.
L'origen d'aquesta marca es remunta a 2016, quan Jubany va participar en el ral·li Dakar i Toni Solà li va proporcionar els suplements nutricionals necessaris per a la seva preparació.