Publicat 14/03/2014 15:26

El saló eShow de negocis digitals tanca amb 14.800 visitants

BARCELONA, 14 març (EUROPA PRESS) -

El saló de negocis digitals eShow, que s'ha celebrat entre aquest dimecres i dijous al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, ha tancat amb 14.800 visitants, una xifra lleugerament superior a la prevista, segons ha informat l'organització aquest divendres en un comunicat.

La fira ha comptat amb més de 130 expositors internacionals i 200 ponències, workshops i taules rodones, s'han donat a conèixer les últimes solucions perquè els negocis tinguin èxit al món en línia i s'han exposat els casos d'empreses reconegudes com Shazam, Sónar, Airbnb, Telefónica, Atrapalo, La Nevera Vermella, Visa, Famosa, Volkswagen i Vine Privee, entre d'altres.

A més, aquesta edició ha comptat amb un espai dedicat a algunes marques del sector de la moda que han aconseguit integrar la seva botiga física a l'estratègia digital, el Net Fashion Fòrum, així com també un fòrum amb novetats en la venda en línia entre països, amb la Xina com país convidat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés