BARCELONA, 14 març (EUROPA PRESS) -
El saló de negocis digitals eShow, que s'ha celebrat entre aquest dimecres i dijous al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, ha tancat amb 14.800 visitants, una xifra lleugerament superior a la prevista, segons ha informat l'organització aquest divendres en un comunicat.
La fira ha comptat amb més de 130 expositors internacionals i 200 ponències, workshops i taules rodones, s'han donat a conèixer les últimes solucions perquè els negocis tinguin èxit al món en línia i s'han exposat els casos d'empreses reconegudes com Shazam, Sónar, Airbnb, Telefónica, Atrapalo, La Nevera Vermella, Visa, Famosa, Volkswagen i Vine Privee, entre d'altres.
A més, aquesta edició ha comptat amb un espai dedicat a algunes marques del sector de la moda que han aconseguit integrar la seva botiga física a l'estratègia digital, el Net Fashion Fòrum, així com també un fòrum amb novetats en la venda en línia entre països, amb la Xina com país convidat.