BARCELONA, 27 nov. (EUROPA PRESS) -
El saló professional de la indústria de moda vaquera Denim by Première Vision ha tancat la seva segona edició a Barcelona amb 4.000 visitants, en línia amb els de la passada edició, celebrada el maig, ha informat Fira de Barcelona aquest dijous en un comunicat.
El 72% dels visitants que han passat pel recinte de Montjuïc, han estat internacionals, procedents de 60 països però sobretot d'Europa, que és la regió que més assistents ha aportat a aquesta edició.
Després d'Espanya, Turquia és el segon país amb més visitants, seguit d'Itàlia, Regne Unit, França i Alemanya, i s'ha constatat l'interès creixent dels professionals del nord d'Europa i Escandinàvia, que representen el 6% del total.
L'organització també ha destacat l'"espectacular creixement" de visitants procedents d'Amèrica del Nord, del 38% respecte a l'edició de novembre del 2013, celebrada a París, així com la de països mediterranis del nord d'Àfrica, amb Tunísia i Marroc al front.
L'esdeveniment ha comptat amb 98 expositors de 20 països que han presentat les últimes innovacions i tendències en tecnologia, fibres, teixits i colors, entre d'altres, que es portaran en la temporada primavera-estiu 2016.
La pròxima edició del Denim by Première Vision --que és un esdeveniment bianual-- tindrà lloc el 27 i 28 de maig del 2015, també al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona.