Actualitzat 18/09/2014 18:13

El Port de Tarragona tanca nombrosos contactes i reunions a la Seatrade Med

El Puerto de Tarragona participa en la feria Seatrade Med
PUERTO DE TARRAGONA

TARRAGONA, 18 set. (EUROPA PRESS) -

El Port de Tarragona ha posicionat la marca 'Tarragona Cruise Port Costa Daurada', amb la qual es vol obrir camí en el sector dels creuers, davant d'operadors crucerístics de tot el món, i ha tancat nombrosos contactes i reunions a la Seatrade Med, la fira de creuers més important de la Mediterrània i que s'ha celebrat al recinte Gran Via de Fira de Barcelona aquesta setmana.

Des de dimarts, el port ha tingut l'oportunitat de donar-se a conèixer entre els més de 3.000 professionals i experts de la indústria que han participat en aquest saló, pel que ha realitzat un balanç positiu, ha destacat en un comunicat aquest dijous.

"S'han pogut establir molts contactes que donen l'oportunitat de posicionar la marca Tarragona Patrimoni de la Humanitat en el competitiu mapa crucerístic, a més de projectar internacionalment les possibilitats turístiques il·limitades de la ciutat i de la Costa Daurada", ha argumentat.

Per als pròxims dies, hi ha concertats 'fam trips' (visites de familiarització) de diferents companyies de creuers en el territori per conèixer l'"ampli ventall d'atractius turístics" de 'Tarragona Cruise Port Costa Daurada'.

Aquesta marca és el resultat del treball conjunt del port, el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, el Patronat de Turisme de l'Ajuntament de Tarragona i la Cambra de Comerç de Tarragona, i té la col·laboració de la Universitat Rovira i Virgili (URV), PortAventura i BCN World.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés