Actualitzat 09/06/2015 12:34

El Port de Tarragona s'erigeix com la porta d'entrada intel·ligent al sud d'Europa

Montse Adan y Genoveva Climent
Foto: EUROPA PRESS

BARCELONA, 9 Juny (EUROPA PRESS) -

   El Port de Tarragona ha presentat aquest dimarts la seva nova imatge comercial, amb la qual s'erigeix com la porta d'entrada intel·ligent al sud d'Europa, al primer dia del Saló Internacional de la Logística i la Manutenció (SIL) 2015, que se celebra fins dijous al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona.

   L'objectiu és oferir una imatge moderna, a través d'infografia i il·lustracions, que expressi la proximitat i els serveis de qualitat que ofereix l'enclavament portuari, segons han explicat la directora de Relacions Institucionals i Comunicació del Port de Tarragona, Montse Adan, i la directora de Comercial i Desenvolupament de Negoci, Genoveva Climent.

   La nova imatge corporativa combina les estrelles que identifiquen la UE i les secciona per la meitat per convertir-les en embarcacions de paper que es reflecteixen a l'aigua de la Mediterrània, volent simbolitzar vaixells que van salpar de destinacions llunyanes per lliurar la seva mercaderia a Europa i que han escollit el Port de Tarragona com a porta d'entrada al vell continent.

   Amb aquesta renovació, el port vol guanyar quota de mercat internacional, i per a això també se serveix de dos eslògans: 'The smart gateway to Europe', que erigeix el port de Tarragona com la porta d'entrada intel·ligent a Europa pels seus avantatges logístiques i operatives; i 'Welcome to Europe, make yourself at home', amb el qual l'enclavament portuari vol donar la benvinguda a empreses, embarcacions i tripulacions.

   "Sempre ens hem presentat com una porta d'entrada a Europa.  Ara volem anar un pas més enllà i presentar-nos com la porta d'entrada intel·ligent", ha sostingut Adan, i per això el port s'ha dotat d'una il·lustració que simula un cervell humà integrat amb les icones de totes les activitats que realitza, amb el logo del Port de Tarragona com a epicentre.

   Climent ha indicat que l'estratègia de l'enclavament portuari tarragoní manté la seva aposta per la logística àgil i la intermodalitat, fet que l'ha permès situar-se el 2014 com el cinquè port espanyol de la xarxa de Ports de l'Estat, en tancar amb 31,9 milions de tones --un 13,62% més--, un benefici de 5,3 milions d'euros i un volum de negoci de 49,1.

   Les previsions per a aquest 2015 són arribar a un tràfic de 33 milions de tones, cosa que suposaria un 3,5% més respecte a l'any passat, un repte assumible tenint en compte que les instal·lacions portuàries van gestionar en el primer trimestre 8,25 milions de tones, un 7,9% més que de gener a març de l'any passat.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés