BARCELONA, 11 des. (EUROPA PRESS) -
Das WeltAuto, la marca de vehicles d'ocasió del Grup Volkswagen, va vendre un total de 573 automòbils durant el Saló Ocasió de Barcelona d'aquest any, cosa que representa un increment del 44% en comparació dels prop de 400 cotxes venuts en l'edició del 2013.
Segons ha informat la companyia aquest dijous en un comunicat, els 14 concessionaris que van representar Das WeltAuto en el certamen barceloní van generar una facturació d'uns 8,5 milions d'euros durant els onze dies de durada del saló, i el preu mitjà dels cotxes venuts es va situar entorn dels 15.000 euros.
Das WeltAuto va estar present a la fira, que s'ha fet al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona entre el 28 de novembre i el 8 de desembre, amb un estand de 4.500 metres quadrats.
La marca de vehicles d'ocasió del consorci alemany va desembarcar a Espanya el maig de l'any passat a través de la marca Volkswagen, i fa just un any, al saló Ocasió de Barcelona, Seat es va incorporar al projecte.
Durant aquest any s'han sumat Skoda i Volkswagen Vehicles Comercials, i la marca espera tancar aquest any amb una xarxa comercial de 160 instal·lacions de les quatre marques, que sumaran unes vendes de 22.000 automòbils en el conjunt del 2014, i arribar a les 250 instal·lacions el 2015.