Publicat 19/09/2014 12:05

Mercabarna busca negoci al mercat alemany pel seu 89% d'importació

Encuentros entre compradores y proveedores en Seafood Barcelona
ALIMENTARIA

BARCELONA, 19 set. (EUROPA PRESS) -

La marca Peix de Mercabarna ha apostat per centrar-se al mercat alemany de peix perquè el 89% del consum d'aquests productes al país són d'importació, i ha invitat a una delegació d'importadors de les zones més consumidores d'Alemanya per fer trobades comercials amb els exportadors catalans durant la fira Seafood, que tindrà lloc al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona de dilluns a dijous.

L'elecció del mercat alemany és conseqüència d'un estudi fet aquest any pel Clúster Mercabarna Export, i els resultats es coneixeran més detalladament durant la fira, ha informat Mercabarna aquest divendres en un comunicat.

El director general de Mercabarna, Josep Tejedo, ha assegurat que l'estudi demostra que les característiques del mercat de peix de Mercabarna "donen resposta" a les expectatives del consumidor alemany.

També ha afegit que el peix i marisc espanyols i la marca Barcelona tenen molt bona reputació entre els alemanys.

El sector del peix de Mercabarna té la concentració més importat d'oferta a d'Europa, així com d'empreses majoristes -- 50 al mercat Central--, i, durant aquest any, les empreses del sector del polígon han exportat un 20% dels seus productes.

Peix de Mercabarna està integrada per Mercabarana, el Gremi de Majoristes del seu Mercat Central del Peix i 10 empreses exportadores.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés