Reunirà 3.000 expositors de 150 països i preveu 15.000 visitants professionals
BARCELONA, 11 Nov. (EUROPA PRESS) -
El saló de turisme de negocis EIBTM, que tornarà al recinte Gran Via de Fira de Barcelona del 18 al 20 de novembre, generarà un impacte econòmic de 40 milions d'euros a la capital catalana.
Aquesta nova edició, que posa l'èmfasi en el mercat d'organització d'esdeveniments a Espanya, reunirà 3.000 expositors procedents de 150 països i espera atreure 15.000 professionals de tot el món, ha informat l'organització en un comunicat.
El saló, organitzat per Reed Travel Exhibitions i que té com a escenari Fira de Barcelona des del 2004, presentarà durant tres dies les novetats en destinacions, productes i serveis de la indústria de les trobades professionals amb agències de viatges, operadors turístics, centres de congressos i convencions, cadenes hoteleres i organitzadors d'esdeveniments internacionals.
NOVETATS
Per primera vegada, aquesta convocatòria obrirà el seu programa de Compradors Convidats (Hosted Buyers) a organitzadors espanyols de congressos i esdeveniments interessats a reunir-se amb proveïdors nacionals i internacionals.
A més, EIBTM ha organitzat, amb MPI Spain i Icca Iberian Chapter, un programa formatiu específic en castellà, dirigit a professionals espanyols, per analitzar la situació del sector i últimes tendències.
Altres novetats són la zona d'innovació, on es mostren les millors solucions tecnològiques i serveis per a esdeveniments a través d'una exposició multimèdia i 20 presentacions Ted Talk, i l'espai dedicat a la sostenibilitat, amb conferències sobre com es pot implantar en el sector.