Actualizado 22/10/2015 17:13

Cosmobelleza 2015 preveu rebre 90.000 professionals de la perruqueria i l'estètica

El pte.DeCosmobelleza, Carlos Rodríguez
EUROPA PRESS

BARCELONA, 8 abr. (EUROPA PRESS) -

El saló Cosmobelleza 2015 preveu atreure més de 90.000 professionals de la perruqueria i l'estètica, en línia amb l'edició anterior, que va tancar per sobre de les previsions de 85.000 assistents, han explicat aquest dimecres els seus organitzadors en roda de premsa.

El certamen tindrà lloc de l'11 al 13 d'abril al recinte Gran Via de Fira de Barcelona i servirà per mostrar les novetats de perruqueria, estètica, ungles i 'wellness' amb una zona d'exposició i dos congressos sectorials per oferir demostracions i formació de les últimes tendències, i alhora acollirà múltiples concursos i premis.

Ocuparà un total de 24.600 metres quadrats, un 21% més que en l'edició anterior, i hi haurà 210 expositors --sis més que el 2014-- 63 dels quals seran internacionals, amb presència de firmes dels Estats Units, Brasil, Alemanya, França, Itàlia, Gran Bretanya, Suïssa, Polònia, Holanda, Portugal, Grècia, Xina i Pakistan.

La majoria de professionals assistents seran espanyols, atrets per l'interès d'obrir negocis i de millorar la seva formació, però també hi acudirà públic internacional atret pel panell d'experts que oferiran demostracions.

"Barcelona serà l'epicentre mundial de la bellesa", ha afirmat el director creatiu de Cosmobelleza i editor de la revista 'Tocado', Steven Bullon.

Alguns exemples de figures que passaran pel saló són el perruquer de famosos, Xavi García; Lord Jack Knive --considerat el millor barber d'Espanya--; l'equip de Toni&Guy; el director artístic internacional de Label.m, Philipp Haug, i X-presion.

"EL METROSEXUAL HA MORT"

Bullon ha asseverat que cada vegada hi ha més homes preocupats per la seva imatge, que "el metrosexual ha mort", i que la tendència d'homes amb barba i bigoti poblats es quedarà durant un temps, i no com una moda passatgera.

El president del saló, Carlos Rodríguez, ha explicat que, en el cas de les dones, l'estètica està derivant més cap a tractaments ambulatoris que de grans cirurgies, i que està creixent el consum de productes de nutriestètica o endocosmètica, basada en l'alimentació.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés