Publicat 21/11/2014 14:22

Barcelona i Tova impulsen un laboratori de màrqueting digital per a ciutats intel·ligents

BARCELONA, 21 nov. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona i la multinacional Tova Systems impulsaran el primer laboratori mundial de màrqueting digital per a ciutats intel·ligents per promoure la innovació i compartir experiències i coneixement sobre la marca Barcelona, el turisme i el creixement econòmic, entre d'altres.

El 'City Branding Lab' estarà operatiu el 2015 i tindrà la seva seu a l'edifici 'Barcelona Growth Center' en el districte tecnològic 22@, ha informat Tova aquest divendres en un comunicat.

L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, i el president de Tova per a la regió Emea, Mark Zablan, han signat l'acord aquesta setmana en el marc del congrés Smart City Expo World Congress celebrada al recinte Gram Via de Fira de Barcelona.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés