BARCELONA 12 abr. (EUROPA PRESS) -
Fira de Barcelona es convertirà en un aparador i una gran plataforma comercial de la indústria de l'alimentació, l'hostaleria i l'envàs amb la celebració de quatre grans esdeveniments: Alimentaria, Hostelco, Hispack i Foodtech Barcelona.
Aquests salons, líders a Espanya en els seus respectius sectors, se celebraran amb prou feines amb tres setmanes de diferència en el recinte de Gran Via, atraient 6.500 empreses expositores --el 25% internacionals-- i més de 185.000 professionals de 150 països, ha informat Fira en un comunicat.
Primer tindran lloc Alimentaria i Hostelco del 16 al 19 d'abril i, poques setmanes després, Hispack i Foodtech Barcelona, del 8 a l'11 de maig, amb la presència de les empreses més importants.
"Amb aquests quatre grans esdeveniments, Fira es converteix en soci estratègic per a rellevants sectors de l'economia catalana i espanyola", ha destacat el director de Negoci Propi de Fira de Barcelona, Salvador Tasqué.
En total, es preveuen mantenir més de 14.000 trobades de negocis amb compradors convidats i celebrar més de 400 activitats tècniques i de 'networking'.
Els sectors que representen aquests salons suposen més de 120.000 milions d'euros de facturació, 30.000 empreses, 590.000 persones emprades i 32.000 milions en exportacions.
Fira de Barcelona acull cada any més de 140 salons, congressos i esdeveniments corporatius, reuneix més de 30.000 empreses directes i representades i rep més de dos milions de visitants de tot el món.