Publicat 23/02/2023 12:25

Fira de Barcelona factura 211 milions el 2022 i registra un ebitda de 37 milions

La presidenta de la Cambra de Barcelona, Mnica Roca; el conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent; l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau; el president de Fira de Barcelona, Pau Relat, i el director general, Constantí Serrallonga
KIKE RINCÓN - EUROPA PRESS

BARCELONA 23 febr. (EUROPA PRESS) -

Fira de Barcelona va tancar l'exercici 2022 amb una facturació de 211 milions d'euros el 2022, un 235% més que el 2021, i va registrar un ebitda de 36,9 milions, el més important de la seva histria.

Ho han explicat aquest dijous durant una roda de premsa l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau; el conseller d'Empresa i Treball, Roger Torrent; la presidenta de la Cambra de Barcelona, Mnica Roca; el president de Fira de Barcelona, Pau Relat, i el director general, Constantí Serrallonga.

L'any passat va ser el de "la recuperació de l'activitat" després de la pandmia i la celebració dels grans esdeveniments internacionals, com el Mobile World Congress (MWC) o l'Integrated Systems Europe (ISE).

Contingut patrocinat