Publicat 30/03/2020 15:07

Fira de Barcelona cuina menús per a hospitals i residències espanyols

Fira de Barcelona cuina menús per a hospitals i residncies espanyols
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA 30 març (EUROPA PRESS) -

L'equip de Gastrofira, el departament intern de catering de Fira de Barcelona, ha comenat a cuinar menús que es distribuiran en hospitals i residncies de la tercera edat de Barcelona i altres ciutats espanyoles.

Amb la capacitat de producció de la cuina central situada en el recinte de Gran Via, la institució firal contribuir en la lluita per palliar els efectes derivats del Covid-19 amb l'elaboració durant els propers dies de 24.000 racions, ha informat aquest dilluns en un comunicat.

Gastrofira subministrar el menjar elaborat en les seves cuines a una de les empreses habitualment encarregades del catering d'aquests centres, que s'encarregar de la seva distribució.

La previsió inicial és preparar 1.000 dinars i 1.000 sopars per als propers dies, 24.000 racions en total, que només s'hauran d'escalfar i servir.

Fira de Barcelona, a més de l'ús de mascaretes, bates i guants, ha dissenyat protocols específics per a cadascun dels processos de recepció, producció, envasat i expedició, evitant en tot moment el contacte entre treballadors, tant a la zona de treball com a les rees comunes com vestuaris, menjador i espais de descans.

Aquesta acció se suma a d'altres com l'hospital temporal denominat Fira Salut en el recinte de Gran Via i la cessió del Palau 7 (Victria Eugnia) del recinte de Montjuc per al seu ús com a centre d'acolliment de persones en situació vulnerable, així com la donació de menjar a menjadors socials saturats en collaboració amb l'ONG Nutrició Sense Fronteres.

Contingut patrocinat