Publicat 17/01/2025 12:12

La fira audiovisual ISE 2025 presentarà una "aula connectada" de la mà de Logitech

Archivo - L'exposició d'Integrated Systems Europe (ISE)
David Zorrakino - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 17 gen. (EUROPA PRESS) -

La fira audiovisual ISE 2025 presentar en el saló la iniciativa 'L'aula connectada, impulsada per Logitech', un recorregut immersiu a través de quatre zones diferents que mostren solucions educatives, informa en un comunicat aquest divendres.

El congrés se celebrar al recinte Gran Via de Fira de Barcelona, a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona), del 4 al 7 de febrer, i reunir empreses com Epson, Panasonic o Samsung.

La proposta de Logitech, situada al pavelló 2, vol oferir informació sobre "com aprofitar la tecnologia per aconseguir solucions impactants i intersectorials".

PROGRÉS SOCIAL

El director general d'Integrated Systems Europe (ISE), Mike Blackman, ha assegurat que l'aula connectada "encarna la visió d'ISE d'utilitzar la tecnologia com una fora per al bé".

"En mostrar solucions verstils i impactants, el nostre objectiu és inspirar els assistents a pensar més enll dels productes i centrar-se en com la tecnologia pot impulsar el progrés social", ha afegit.

L'edició 2025 de la fira audiovisual tindr un 20% més d'espai expositiu i més de 1.600 expositors, 330 dels quals participaran en el congrés per primera vegada.

Contingut patrocinat